Blog

Škola hrou

5. 10. 2023, 7:00

Začal nový semestr. Po čtyřech měsících pauzy ve výuce jsem byl tento týden znovu na přednášce.

Se studenty marketingu Vysoké školy kreativní komunikace jsme využili krásného letního počasí a v rámci diskuze o OOH v předmětu Tvorba mediální strategie jsme navštívili během první přednášky zimního semestru několik formátů venkovní reklamy v okolí školy.

Řešili jsme třeba otázku, která pozice ze tří billboardů na fotografii je nejlepší a proč. Jsou umístěny kolmo na přechod (kde dlouho svítí červená) i na pravoúhlou frekventovanou komunikaci.

Vyhrál těsně ten úplně horní, neboť má jen jednoho "souseda". Následoval prostřední a ten spodní skončil jako "bronzový", protože ho částečně zakrývá stříška obchodu (ale naštěstí jen při pohledu zblízka, jinak byl také dobře viditelný).

Od příštího týdne výuku studentům obohatí návštěvy z agentur, jejich oborových asociací a od dalších typů subjektů z oblasti marketingových komunikací.

Foto: Petr Majerik 

PETR MAJERIK
media coach