Se studenty marketingu Vysoké školy kreativní komunikace jsme využili krásného letního počasí a v rámci diskuze o OOH v předmětu Tvorba mediální strategie jsme navštívili během první přednášky zimního semestru několik formátů venkovní reklamy v okolí školy.
Řešili jsme třeba otázku, která pozice ze tří billboardů na fotografii je nejlepší a proč. Jsou umístěny kolmo na přechod (kde dlouho svítí červená) i na pravoúhlou frekventovanou komunikaci.
Vyhrál těsně ten úplně horní, neboť má jen jednoho "souseda". Následoval prostřední a ten spodní skončil jako "bronzový", protože ho částečně zakrývá stříška obchodu (ale naštěstí jen při pohledu zblízka, jinak byl také dobře viditelný).
Od příštího týdne výuku studentům obohatí návštěvy z agentur, jejich oborových asociací a od dalších typů subjektů z oblasti marketingových komunikací.
Foto: Petr Majerik