S přelepkami se v oblasti venkovní reklamy setkáme nejčastěji na billboardech. Dokážou znovu zvýšit pozornost kolemjdoucích o příslušný motiv a nejčastěji se u měsíčních kampaní instalují po prvních dvou týdnech. Pomáhají nám také vygradovat zájem o nabídky v rámci "back-loaded" kampaní těsně před jejich koncem ("Již jen 3 dny", "Jen do 31. 3." apod.).
Nedávno jsem narazil na nápaditou PŘELEPKU i na CLV. I když to spíš vypadá na produkci „na koleně“ někoho z personálu restaurace než na promyšlený koncept, celkem mě zaujala a svou funkci tak patrně plní😊.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik