Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#51)

23. 9. 2025, 8:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Nazrál čas na rekapitulaci alespoň některých atypických billboardů, či jiných formátů z oblasti venkovní reklamy, kterým se věnovaly příspěvky v cyklech JAK EFEKTIVNĚ NA MEDIÁLNÍ KAMPAŇ? a MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY:

  • DLOOOOOUHÉ/LOVOSICKÉ/FILMOVÉ – během našeho pohybu se na nich odvíjí delší reklamní sdělení jako filmový pás
  • OPONOVÉ – postupně odkrývají pointu
  • ZRCADLOVÉ – zrcadlí okolí a zapojují do děje kolemjdoucí jako organickou součást motivu
  • STÍNOVÉ – zvýrazňují část textu na principu slunečních hodin
  • MOBILNÍ – můžeme je umístit na místo našeho zájmu, kde nejsou klasické plochy
  • KŘOVINOVÉ – jsou zakryté hustým křovím
  • PRÁZDNÉ/PRŮHLEDNÉ – postrádají plakát
  • STROMOVÉ – roste před nimi strom (pokud je využit k posílení účinku sdělení, je to skvělé, jinak průšvih)
  • PŘES ROH – jsou umístěné na rohu objektu po jeho obou stranách

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach