Nazrál čas na rekapitulaci alespoň některých atypických billboardů, či jiných formátů z oblasti venkovní reklamy, kterým se věnovaly příspěvky v cyklech JAK EFEKTIVNĚ NA MEDIÁLNÍ KAMPAŇ? a MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY:
- DLOOOOOUHÉ/LOVOSICKÉ/FILMOVÉ – během našeho pohybu se na nich odvíjí delší reklamní sdělení jako filmový pás
- OPONOVÉ – postupně odkrývají pointu
- ZRCADLOVÉ – zrcadlí okolí a zapojují do děje kolemjdoucí jako organickou součást motivu
- STÍNOVÉ – zvýrazňují část textu na principu slunečních hodin
- MOBILNÍ – můžeme je umístit na místo našeho zájmu, kde nejsou klasické plochy
- KŘOVINOVÉ – jsou zakryté hustým křovím
- PRÁZDNÉ/PRŮHLEDNÉ – postrádají plakát
- STROMOVÉ – roste před nimi strom (pokud je využit k posílení účinku sdělení, je to skvělé, jinak průšvih)
- PŘES ROH – jsou umístěné na rohu objektu po jeho obou stranách
Foto: Petr Majerik