Téhle vydařené CLV kampaně jsem si poprvé všimnul díky tematickému umístění motivu se sloganem o „POHŘBÍVÁNÍ MANŽELSTVÍ“ na zastávce MHD „VRŠOVICKÝ HŘBITOV“. Podrobněji o tom pojednává díl č. 30 tohoto cyklu.
Velmi pravděpodobně šlo o náhodu, což ale o to víc upoutalo mou pozornost. A to i díky popisku „REZERVUJTE SI TERMÍN“, který mě přinutil aktivovat si QR kód z plakátu, abych zjistil, co se pod touto nabídkou skrývá. A to je přeci cílem každé reklamy!
O to víc mě zaskočilo, když jsem v dalších týdnech narazil na další motivy téže kampaně, a to opět v nezvyklých konstelacích!
Zatímco druhý motiv „MÁTE TICHOU DOMÁCNOST“ jako by nabízel řešení na uvedenou domácí krizi v podobě pozvání k návštěvě prodejny s erotickými pomůckami, jejíž logo se odráželo v horní části reklamní vitríny, CLV s třetím motivem „JAK SE Z TOHO NEZBLÁZNIT?“ mělo rozbité sklo, jako kdyby se uvedená otázka týkala právě této skutečnosti…
Příliš mnoho náhod, ale i tak stále věřím, že vše bylo jen souhrou okolností u velmi povedené kampaně.
P. S.: Následující den už bylo poškozené CLV opravené!
Foto: Petr Majerik