Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#10)

19. 5. 2024, 9:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

PERPETUUM MOBILE V REKLAMĚ

 

Nová a velmi nápaditá forma reklamy se objevila v jednom z pražských nákupních center. Zjevně se inspirovala BEZMOTOROVÝM DŮLNÍM VÝTAHEM Járy Cimrmana, kdy lidé sestupující po schodech uvádějí svou vahou do pohybu důmyslný mechanismus, který zabezpečuje posun propagovaných produktů. Aby pohyb neustal, podmínkou je, aby návštěvníci centra přicházeli hladoví a vyprázdnění a po výstupu do horního patra se najedli a byli tedy při sestupu těžší než nově příchozí. Tento koloběh se neustále opakuje.

 

P. S.: Dobrý nápad s rozpohybovanou indoorovou reklamou částečně eliminuje slabinu klasických statických řešení (např. CLV s plakátem) vůči digitálním nosičům, které umožňují animovanou reklamu .

 POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach