Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (XXVIII): ŠIKMO nebo VODOROVNĚ?

15. 7. 2025, 7:00

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Reklamní rámečky podél eskalátorů metra jsou vhodné pro kampaně vyžadující vyšší frekvenci.

Důvodem může být potřeba komunikovat více motivů.

Třeba když chceme cestujícím metrem odvyprávět příběh sestávající z více sdělení.

Věděli jste, že v pražském metru existují dva typy těchto rámečků?

Tradiční s papírovými plakáty a novější digitální.

Zatímco ty první jsou z pohledu cestujících umístěné šikmo (kopírují úhel madla eskalátoru a obkladů stěn), ty digitální jsou ve vodorovné poloze.

I v zahraničí není umístění obdobných rámečků jednotné a vyskytují se tam oba uvedené způsoby jejich orientace.

Který typ umístění se vám zdá pro cestující vhodnější?

Mně připadají pro komfortnější přečtení si textu o něco vhodnější ty vodorovné.

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach