První pololetí letošního roku bylo ve znamení vydařených marketingových Konferencí.
Když se ohlédnu zpět, z mnou navštívených mi v paměti nejvíce utkvěla KONFERENCE O UMĚLÉ INTELIGENCI PIVOVARU BERNARD, The Best of Czech Promotion Summit v rámci RETAIL SUMMITU, EVENTFEST a JAK NEUKRÁST VOLBY od APRA.
Stojí za zamyšlení, jak ke Konferencím přistupovat, abychom z nich vytěžili co nejvíce.
První a řekl bych že většinový přístup spočívá v účasti na jednotlivých přednáškách.
Druhý způsob, který je bližší šedým eminencím, sází na pohyb v zákulisí, domlouvání si schůzek s důležitými lidmi, které jsme dlouho neviděli, případně v šíření drbů😊.
Asi se shodneme, že ideální je kombinace obou přístupů, s převahou účasti na prezentacích. Samozřejmě ale jen v případě, pokud jejich obsah stojí za to, jako tomu naštěstí bylo v uvedených případech.
Foto: Petr Majerik