Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (XXIX): Jak vyzrát na KONFERENCE?

20. 7. 2025, 7:00

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

První pololetí letošního roku bylo ve znamení vydařených marketingových Konferencí.

Když se ohlédnu zpět, z mnou navštívených mi v paměti nejvíce utkvěla KONFERENCE O UMĚLÉ INTELIGENCI PIVOVARU BERNARD, The Best of Czech Promotion Summit v rámci RETAIL SUMMITU, EVENTFEST a JAK NEUKRÁST VOLBY od APRA.

Stojí za zamyšlení, jak ke Konferencím přistupovat, abychom z nich vytěžili co nejvíce.

První a řekl bych že většinový přístup spočívá v účasti na jednotlivých přednáškách.

Druhý způsob, který je bližší šedým eminencím, sází na pohyb v zákulisí, domlouvání si schůzek s důležitými lidmi, které jsme dlouho neviděli, případně v šíření drbů😊.

Asi se shodneme, že ideální je kombinace obou přístupů, s převahou účasti na prezentacích. Samozřejmě ale jen v případě, pokud jejich obsah stojí za to, jako tomu naštěstí bylo v uvedených případech.

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach