Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (X): Co znamená nákup médií v sítích?

27. 9. 2023, 7:00

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Prakticky u všech typů médií se můžeme setkat s nabídkou jejich cenově zvýhodněných sítí nebo balíčků.

U venkovní reklamy se jedná třeba o síť předem vybraných CLV ploch nebo rámečků ve vozech MHD.

V televizi a rádiích se prodávají různě nastavené balíčky vybraných TV nebo rádiových stanic. Co se týká názvosloví, nejčastěji se setkáme s termíny jako je kupláž nebo bundle.

Obdobně své nabídky strukturují prodejci online reklamy a tiskových médií.

O výhodách a úskalích výhodných balíčků pojedná jeden z příštích TIPŮ NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPAŇ, protože ne vždy zvýhodnění musí znamenat lepší poměr cena/výkon.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach