Tip č. 11 pojednával o možnosti přelepu ploch z oblasti venkovní reklamy po 14 dnech, kdy už se příliš nenavyšuje čistý zásah cílové skupiny a dává tedy smysl oživit viditelnost kampaně pro již oslovené motivem novým, případně alespoň přelepkou.
Týká se to samozřejmě těch ploch OOH, které se pronajímají na měsíční bázi (billboardy, smarty a bigy).
Toto řešení je ale diskutabilní během letních prázdnin.
Tam totiž čerpá řada lidí dovolené a Net Reach tak stoupá pravděpodobně pozvolněji i během první půlky měsíce.
Přelep tak je lepší v těchto měsících využít jen když k tomu máme nějaké další důvody.
Příklad z praxe: Přelep motivu v půlce prázdninového měsíce může dávat smysl, třeba když je součástí kampaně teaser na podporu otevření prodejny.
Foto: Petr Majerik