Řada inzerovaných produktů nebo služeb má vztah k určitému typu počasí a úrovni venkovních teplot.
Když na tom postavíme naši kreativu, stojí za to si vyhrát také s výběrem vhodných typů médií a prostoru v nich, aby synergicky podpořily naše sdělení.
V online prostředí a denících si můžeme objednat inzerci u sekce o aktuálním počasí.
V TV a rádiích můžeme sponzorovat předpověď počasí.
V OOH můžeme využít plochy opatřené ukazatelem venkovní teploty, které mohou kolemjdoucí zaujmout na delší dobu než plochy běžné. Ale pozor, zajímavá musí být i kreativa, aby se ukazatel s počtem stupňů Celsia nestal jediným magnetem pozornosti a nepřebil naší komunikaci.
Příklady z praxe: Reklama na domácí klimatizace a větráky v létě, a naopak na topná tělesa během chladnějších měsíců.
Foto: Petr Majerik