Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 67: Jak na LETNÍ SLUNOVRAT

21. 6. 2025, 16:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

V některých případech volíme pro upoutání pozornosti naší cílové skupiny krátkou guerilla kampaň ve veřejném prostoru, která svým kontroverzním obsahem přiláká pozornost médií i náhodných kolemjdoucích.

Média o naší značce následně informují ve svých zpravodajských relacích.

A náhodní kolemjdoucí zase v rámci jimi preferovaných sociálních sítí.

Modelový příklad: Pokud jde opravdu o jednodenní záležitost a dává nám to termínově smysl s ohledem na cíle naší komunikace, ideálním termínem je LETNÍ SLUNOVRAT.

Ten je nejdelším dnem v roce, stmívá se až po 21. hodině, a tak ho můžeme využít na maximum.

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach