Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 49: Někdo to rád DLOOOOOOOUHÉ

27. 4. 2024, 6:30

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Jedním ze zajímavých typů formátů ve venkovní reklamě jsou tzv. "LOVOSICKÉ PANELY". Říkáme jim tak proto, že jsou DLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUHÉ.

Někdy jsou též nazývány jako "FILMOVÉ". Jejich principem totiž je, že se na nich postupně během našeho pohybu před námi odvíjí reklamní sdělení jako filmový pás.

Příklady z praxe:

Na ukázkách si s tím geniálně poradili na reklamní plachtě kreativci pracující pro Wolt.

A zaujalo mě i řešení KFC, využívající pro prezentaci své nabídky prostoru mezi eskalátory metra.

Zatímco první realizace cílí hlavně na řidiče, druhá na cestující v MHD.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach