Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 43: Důvěryhodnost díky zpravodajství

20. 2. 2024, 6:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Pokud chceme naší nabídce dodat punc serióznosti, jednou z věcí, kterou pro to můžeme udělat je propojení se se zpravodajstvím v televizi nebo v rádiu.

Je zde potřeba synergie mezi kreativní a mediální složkou.

Po kreativní stránce spot začíná znělkou připomínající znělku zpravodajskou, případně odpočítáváním času (tikání hodin, zvuk gongu, kukání kukačky, kokrhání kohouta, odbíjení zvonu). Navazující reklamní sdělení a jeho přednes stejně tak vycházejí z podoby zpravodajských vstupů.

Úkolem nákupčího médií je pak poptání posledních pozic v reklamních blocích před zpravodajskými relacemi, které obvykle běží v každou celou hodinu v rádiích a v pravidelných večerních časech v televizích.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach