Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 37: Pšššt! I stěny mají uši.

14. 9. 2023, 7:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Každá doba má svá specifická místa preferovaná lidmi z marketingové a mediální branže pro setkávání se s obchodními partnery.

Kromě tradičního golfu se jedná převážně o restaurace a kavárny.

A protože nemůžeme znát úplně každého, je potřeba při pracovní schůzce ve veřejném prostoru dbát na diskrétnost.

Slyšel jsem několik příběhů o nechtěném vyslechnutí plánů konkurence na jejich příští mediální kampaň během pracovního oběda.

 

Příklady z praxe:

Jednu dobu patřilo mezi oblíbené místo pro setkávání se lidí z marketingu třeba Café Louvre, jindy zase Café Savoy. Podobných míst by se samozřejmě našla celá řada (vybavuje se mi třeba již neexistující legendární restaurace La Provence, nebo naopak stále fungující Kogo). V obou uvedených kavárnách jsou některé stolky hodně blízko u sebe. V Café Louvre je díky specifické klenbě působící na akustiku části prostoru někdy dokonce navíc slyšet i hovor z opačného konce místnosti.

Opakem a ideální "zašívárnou" byl separátní stůl zapuštěný jako reverzní vlaštovčí hnízdo do stěny restaurace pražského hotelu Juris Inn (pod tímto jménem už neexistuje a jeho nový název z pochopitelných důvodů neprozradím:)). Ale veřejnosti přístupná je i dobře "utajená" kavárna v prvním patře centrály Kooperativy, kde si navíc můžete prohlédnout i skvělá díla českých malířů.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach