Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 28/III: ATYPICKOU DISPOZICI umocněte řešením NA MÍRU

2. 11. 2023, 15:00

Měsíce jsem trpělivě čekal, kdy některý z inzerentů využije v rámci svého vizuálu efektu vyříznutých oken v reklamní plachtě na pražské magistrále. 
A když k tomu konečně došlo, nestalo se tak překvapivě v horizontální linii, ale v té vertikální, s využitím digitální obrazovky nad reklamní plachtou:).

Pokud ve své mediální komunikaci využíváme i ad hoc atypická řešení, je vhodné jim podle daných možností na míru přizpůsobit i výslednou podobu naší komunikace. A to jak po obsahové, tak i po formální stránce.

 

Nejčastěji se s takovými situacemi setkáváme v oblasti venkovní reklamy. Zejména pokud se její nosiče nacházejí na specifických místech, jako jsou třeba plachty na štítech domů, kdy každá dispozice je svým způsobem unikát.

Ale může se jednat i o další typy médií. V televizi jde třeba o na míru ušité využití Product Placementu.

 

Příklady z praxe:

U reklamních plachet na štítech domů část nájemníků nemusí souhlasit se zakrytím svých oken. Ta pak „narušují“ výslednou podobu vizuálu.

V některých případech by ale určitě bylo možné tuto nevýhodu využít v náš prospěch.

Třeba dispozici se dvěma nezakrytými okny na přiložené fotografii by mohl využít ke vtipné komunikaci výrobce brýlí nebo očních čoček, o výrobcích oken ani nemluvě.

Měsíce jsem trpělivě čekal, kdy některý z inzerentů využije v rámci svého vizuálu efektu vyříznutých oken. 
Když k tomu konečně došlo, nestalo se tak v horizontální linii, ale překvapivě v té vertikální:).

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach