Znalost mediálních termínů a jednotlivých postupů v rámci plánování médií posouvá komunikaci tím správným směrem.
A je fantastické sledovat, kolik nápadů je skupina během jednoho dne mimo kancelář schopna vygenerovat!
O to víc mě potěšilo pozvání akčních maminek „diploMATEK“ z Kutné Hory na Mediální Workshop, kde jsme řešili, jak nejlépe a s omezeným rozpočtem podpořit jejich pracovní aktivity v rámci regionu. I tam totiž můžete pracovat s venkovní reklamu, regionálními rádii a regionálními deníky, dokonce i s TV, když se na to jde chytře!
A je jedno, jestli působí v marketingu, provozují kavárnu, připravují komunikaci na sociálních sítích, nebo mají kadeřnický salon. Ve všech případech je potřeba, aby se o nich vědělo!
Obdivuji všechny maminky, které při náročné péči o děti dokáží ještě i pracovat.
Energie z nich šla obrovská!