Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (VI): Proč TELEVIZE nadržují ZMRZLINÁŘŮM?

8. 5. 2023, 8:05

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Výrobci zmrzliny mají velké štěstí, že se jejich největší prodeje odehrávají během letních prázdnin.

Protože je v létě nižší poptávka po TV reklamě, nabízejí tam televize výhodnější sezónní koeficienty.

Za stejně intenzivní kampaň v srpnu tak zaplatíte o cca 45 % méně než v podzimních měsících září až listopadu, kdy je poptávka po reklamě naopak enormní.

Místo tří milionů korun za podzimní kampaň vás komunikace o obdobné intenzitě v létě bude stát jen mírně přes dva miliony.

P. S.: A v červenci je reklama dokonce ještě o něco levnější a zaplatili byste tam za ni méně než dva miliony korun.

Foto: Petr Majerik (foceno ve stánku s italskou zmrzlinou „MILUJEMETOČENOU“ v Davli)

PETR MAJERIK
media coach