Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (XV): Proč mají dnes lepiči raději volno?

2. 5. 2024, 14:04

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Billboardy, smartboardy i bigboardy se v ČR pronajímají na měsíční bázi.

Valná většina výlepů nových plakátů probíhá v období od předposledního dne předchozího měsíce do druhého dne měsíce kampaně.

Někdy je ale lepší dát lepičům volno. Třeba právě během dnešního extrémně větrného dne, kdy by zejména u ploch ve větší výšce mohla být instalace nebezpečná, nebo by během ní mohla uletět část plakátů, takže by nestačila ani jejich obvyklá 10% rezerva.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach