Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#7)

17. 4. 2024, 7:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Tématem dnešního příspěvku jsou (nejen) STÍNOVÉ BILLBOARDY.

U nich (stejně jako i u dalších typů nosičů v OOH) se pracuje se stínem jako s prvkem dotvářejícím vizuál. Ze zahraničních příkladů mě napadá legendární billboard na představení Drákula, kde klíny do něj zaražené s postupujícím sluncem vytvářejí prostřednictvím stínů obrys Drákulovy hlavy.

U nás může být příkladem decentnější, ale o to možná rafinovanější práce se stíny v nedávno uskutečněné kampani internetového portálu práce STARTUPJOBS.CZ. Na obrázcích vlevo vidíte jednak stín prodlužující směr šipky až do oblak, jakož i světlem zvýrazněný nápis „STAR“ v názvu společnosti😊.

Těch vychytávek ale bylo v kampani víc.

Na fotografiích vpravo můžete vidět jednak billboard s motivem „SCHODY“, který jsme umístili těsně před NUSELSKÉ SCHODY a tentýž motiv s textem „KDYŽ SE NEPOSOUVÁTE VPŘED…“, umístěný v místě častých kolon, kde se automobilisté opravdu vpřed moc rychle neposouvají😊.

Dále se pracovalo třeba se SERIÁLOVÝMI billboardy, nebo motiv "POSUN VPŘED" byl umístěn před odbočkou k POSUNOVACÍMU depu lokomotiv na Bohdalci. O tom ale třeba až zase někdy příště...

Zkrátka vždycky stojí za to si s kampaněmi trochu pohrát a oživit je.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik (3 x); fotodokumentace BigMedia (1 x)

PETR MAJERIK
media coach